Скрипторий: Monster - sootsoldiers (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - sootsoldiers (rage of elements)
Sootsoldiers
Creature 10
Description
Powerful deities and warlords strive for dominance over the Plane of Fire and the rest of the Inner Sphere in order to prove fire's supremacy. Armies of flaming soldiers go to war against each other on battlefields of smoke and smoldering char, all unable to bring their full power to bear. Ymeri, the vicious and victorious Queen of the Inferno, commands legions of sootsoldiers: elementals capable of battling the armies of her foes and, even when destroyed, rising from the ashes of the Eternal Furnace, scorched and triumphant.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 27
Unspecific Lore: DC 25
Specific Lore: DC 22
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 27
Unspecific Lore: DC 25
Specific Lore: DC 22
Source Rage of Elements
Perception +20; darkvision, smoke vision
Languages Pyric
Skills Acrobatics +21, Athletics +21, Nature +18, Plane of Fire Lore +18, Warfare Lore +18
Str +7, Dex +5, Con +6, Int +2, Wis +4, Cha +0
Smoke Vision Sootsoldiers ignore the concealed condition from smoke.
AC 30; Fort +20, Ref +21, Will +18
HP 165 (16 squares); Thresholds 110 (12 squares), 55 (8 squares); Immunities bleed, fire, paralyzed, poison, sleep; Weaknesses area damage 12, cold 12, splash damage 7
Ashen Smoke When the sootsoldiers are reduced by an HP Threshold or are reduced to 0 HP, the destroyed soldiers crumble to a cloud of ash-laden smoke in 20-foot burst centered on the sootsoldiers. All creatures within the cloud are concealed, and all creatures outside it are concealed to those inside. The smoke lasts for 1 minute or until dispersed by a strong wind. Troop Defenses
Speed 40 feet; troop movement
Form Up Incinerating Grasp
2d8 fire damage
3d8+7 fire damage plus grabbed
4d8+7 fire damage plus grabbed to Frequency once per round; Effect The sootsoldiers reach to constrain each enemy within 5 feet in their fiery clutches (DC 26 basic Reflex save). The damage and additional effects depend on the number of actions.Seething Flash fire, primal) The sootsoldiers reignite and rush across the battlefield, Forming Up and Striding twice. At the end of this movement, a wave of flame and heat pours off the sootsoldiers, dealing 4d8 fire damage to other creatures in a 10-foot emanation, with a DC 29 basic Reflex save. A creature that critically fails its save is also knocked prone. ( Troop Movement Whenever the sootsoldiers Stride, they first Form Up as a free action to condense into a 20-foot-by-20-foot area (minus any missing squares), then move up to their Speed. This works just like a Gargantuan creature moving; for instance, if any of the sootsoldiers' squares enters difficult terrain, the extra movement cost applies to the whole troop
Perception +20; darkvision, smoke vision
Languages Pyric
Skills Acrobatics +21, Athletics +21, Nature +18, Plane of Fire Lore +18, Warfare Lore +18
Str +7, Dex +5, Con +6, Int +2, Wis +4, Cha +0
Smoke Vision Sootsoldiers ignore the concealed condition from smoke.
AC 30; Fort +20, Ref +21, Will +18
HP 165 (16 squares); Thresholds 110 (12 squares), 55 (8 squares); Immunities bleed, fire, paralyzed, poison, sleep; Weaknesses area damage 12, cold 12, splash damage 7
Ashen Smoke When the sootsoldiers are reduced by an HP Threshold or are reduced to 0 HP, the destroyed soldiers crumble to a cloud of ash-laden smoke in 20-foot burst centered on the sootsoldiers. All creatures within the cloud are concealed, and all creatures outside it are concealed to those inside. The smoke lasts for 1 minute or until dispersed by a strong wind. Troop Defenses
Speed 40 feet; troop movement
Form Up Incinerating Grasp
2d8 fire damage
3d8+7 fire damage plus grabbed
4d8+7 fire damage plus grabbed to Frequency once per round; Effect The sootsoldiers reach to constrain each enemy within 5 feet in their fiery clutches (DC 26 basic Reflex save). The damage and additional effects depend on the number of actions.Seething Flash fire, primal) The sootsoldiers reignite and rush across the battlefield, Forming Up and Striding twice. At the end of this movement, a wave of flame and heat pours off the sootsoldiers, dealing 4d8 fire damage to other creatures in a 10-foot emanation, with a DC 29 basic Reflex save. A creature that critically fails its save is also knocked prone. ( Troop Movement Whenever the sootsoldiers Stride, they first Form Up as a free action to condense into a 20-foot-by-20-foot area (minus any missing squares), then move up to their Speed. This works just like a Gargantuan creature moving; for instance, if any of the sootsoldiers' squares enters difficult terrain, the extra movement cost applies to the whole troop